Regulamin Hotelu Krynica ***
Dyrekcja
hotelu będzie Państwu wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego
regulaminu, służącego zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa wszystkim Gościom
hotelu
- Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00 i kończy o godz.11:00.
- Opiekunem, doradcą oraz udzielającym wszelkich informacji związanych z pobytem jest recepcja hotelowa.
- Opłata za pobyt w hotelu pobierana jest w dniu przyjazdu przy meldunku.
- Podstawą zameldowania Gościa jest okazanie dokumentu tożsamości z fotografią oraz wypełnienie i podpisanie karty meldunkowej.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przyjazdu, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji najpóźniej do godz.10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju, co jednak nie wiąże hotelu. Hotel uwzględnia życzenie przedłużenia pobytu w miarę istniejących możliwości.
- Hotel wymaga dokumentu potwierdzającego wiek dziecka (przy korzystaniu ze zniżek i promocji, w których cena jest uzależniona od wieku dziecka).
8. Rezygnacja z pobytu w hotelu odbywa się zgodnie z warunkami rezerwacji i rezygnacji Hotelu Krynica***.
- W przypadku wcześniejszego opuszczenia Hotelu Krynica***, Gościom nie zostanie zwrócona różnica w cenie wynikająca ze skróconego pobytu.
10. Gość hotelowy nie ma prawa przekazywać wynajmowanego przez siebie pokoju osobom trzecim.
11. Goście hotelowi zobowiązani są do zachowania ciszy nocnej od 22:00 do 7:00. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Recepcja może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która tę zasadę narusza.
- Osoby odwiedzające gości mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do godziny 22:00.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe w pokojach nie można używać grzałek, czajników elektrycznych, świeczek. Do dyspozycji gości pozostaje barek z restauracją, gdzie można kupić napoje zimne i gorące, dystrybutor z wodą stojący w holu recepcyjnym oraz czajnik, mikrofalówka i lodówka w pokoju wypoczynkowym.
14. W pokojach oraz na terenie całego hotelu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu. Za naruszenie w/w pkt regulaminu grozi kara umowna w kwocie równej dezynfekcji pokoju tj. 350 zł oraz w przypadku uruchomienia się alarmu p/poż dodatkowa opłata za przyjazd Straży Pożarnej w wysokości 800 zł
- Wieczorem w sezonie letnim przy zapalonym świetle najlepiej otwierać tylko okna z siatkami, aby do pokoju nie wlatywały owady. Za pobrudzone ściany zabitymi owadami gość hotelowy będzie obciążony kosztami malowania pokoju.
- Wszelkiego rodzaju zastane uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych pokoju winny być zgłaszane w recepcji hotelu natychmiast po ich stwierdzeniu. Brak zgłoszenia oznacza brak zastanych usterek i zniszczeń.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za szkody na mieniu hotelowym powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Gość hotelu będzie obciążony kosztami wg obowiązujących stawek.
- Na terenie hotelu dzieci w wieku poniżej 12 lat powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.
- Dzieci i młodzież w wieku do lat 18 nie mogą przebywać na basenie bez opieki osoby dorosłej.
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i okien, a klucz pozostawić w recepcji. Za zgubienie kluczy opłata wynosi 100 zł.
- Pieniądze, biżuteria oraz inne przedmioty wartościowe powinny być zdeponowane w skrytce depozytowej, którą hotel dysponuje.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie, uszkodzenie lub utratę nie zdeponowanych w sejfie kosztowności i innych przedmiotów wartościowych.
- Zabiegi odnowy biologicznej opłacone w cenie skierowania, bądź w ramach karnetu oraz zabiegi odpłatne niewykorzystane w wyznaczonym terminie przepadają.
- Niewykorzystany karnet w całości lub częściowo podczas pobytu w hotelu w określonym terminie przepada. Hotel nie wypłaca również gotówki za nie wykorzystaną kwotę, ani też nie zamienia niewykorzystanej kwoty na inny towar lub inną usługę.
- Serwis pokoi oraz wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń jest przeprowadzany podczas nieobecności Gościa, a w obecności tylko wówczas , gdy Gość wyrazi zgodę lub ma takie życzenie.
- Na życzenie Gościa hotel Krynica świadczy nieodpłatnie usługę budzenia o określonej godzinie, wypożyczenia żelazka i deski do prasowania, wypożyczenia kijków Nordic Walking, przechowania bagażu, zamawiania taxi i udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą.
- Hotel świadczy odpłatną usługę pralniczą zgodnie z załączonym cennikiem.
- Hotel świadczy odpłatną usługę room-service w cenie 30 zł.
- Hotel świadczy odpłatną usługę skanowania i drukowania dokumentów.
- Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy.
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kotegorią i standardem.
- Hotel ma obowiązek zapewnić Gościom:
*warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku
*bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu
*profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie usług świadczonych w hotelu
Postaramy się sprostać wszystkim Państwa potrzebom i oczekiwaniom!
Wszelkie uwagi lub skargi prosimy kierować do recepcji, tak abyśmy mogli jak najszybciej
zareagować i wyjaśnić bądź rozwiązać zgłoszony problem.
Dyrekcja hotelu