tel  55 2476200   ,   +48 604 438 245

Dyrekcja hotelu będzie Państwu wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, służącego zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa wszystkim Gościom hotelu

  1. Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby.

  2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00 i kończy o godz.11:00.

  3. Opiekunem, doradcą oraz udzielającym wszelkich informacji związanych z pobytem jest recepcja hotelowa.

  4. Opłata za pobyt w hotelu pobierana jest w dniu przyjazdu przy meldunku.

  5. Podstawą zameldowania Gościa jest okazanie dokumentu tożsamości z fotografią oraz wypełnienie i podpisanie karty meldunkowej.

  6. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przyjazdu, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji najpóźniej do godz.10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju,   co jednak nie wiąże hotelu. Hotel uwzględnia życzenie przedłużenia pobytu w miarę istniejących możliwości.

  7. Hotel wymaga dokumentu potwierdzającego wiek dziecka (przy korzystaniu ze zniżek i promocji, w których cena jest uzależniona od wieku dziecka).

  8.  Rezygnacja z pobytu w hotelu odbywa się zgodnie z warunkami rezerwacji i rezygnacji Hotelu Krynica***.

  1. W przypadku wcześniejszego opuszczenia Hotelu Krynica***, Gościom nie zostanie zwrócona różnica w cenie wynikająca ze skróconego pobytu.

  2. Gość hotelowy nie ma prawa przekazywać wynajmowanego przez siebie pokoju osobom trzecim.
  3. Goście hotelowi zobowiązani są do zachowania ciszy nocnej od 22:00 do 7:00.      Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Recepcja może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która tę zasadę narusza.

  1. Osoby odwiedzające gości mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do godziny 22:00.

  2. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe w pokojach nie można używać grzałek i świeczek. Do dyspozycji gości pozostaje barek z restauracją, gdzie można kupić napoje zimne i gorące, dystrybutor z wodą stojący w holu recepcyjnym.

  3.  W pokojach oraz na terenie całego hotelu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu. Za naruszenie w/w pkt regulaminu grozi kara umowna w kwocie równej dezynfekcji pokoju tj. 350 zł oraz w przypadku uruchomienia się alarmu p/poż dodatkowa opłata za przyjazd Straży Pożarnej w wysokości 800 zł

  1. Wieczorem w sezonie letnim przy zapalonym świetle najlepiej otwierać tylko okna z siatkami, aby do pokoju nie wlatywały owady. Za pobrudzone ściany zabitymi owadami gość hotelowy będzie obciążony kosztami malowania pokoju.

  2. Wszelkiego rodzaju zastane uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych pokoju winny być zgłaszane w recepcji hotelu natychmiast po ich  stwierdzeniu. Brak zgłoszenia oznacza brak zastanych usterek i zniszczeń.

  3.  Gość ponosi odpowiedzialność materialną za szkody na mieniu hotelowym powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Gość hotelu będzie obciążony kosztami wg obowiązujących stawek.

  4. Na terenie hotelu dzieci w wieku poniżej 12 lat powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.

  5. Dzieci i młodzież w wieku do lat 18  nie mogą przebywać na basenie bez opieki osoby dorosłej.

  6. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i okien, a klucz pozostawić  w recepcji. Za zgubienie kluczy opłata wynosi 100 zł.

  7. Pieniądze, biżuteria oraz inne przedmioty wartościowe powinny być zdeponowane w skrytce depozytowej, którą hotel dysponuje.

  8. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie, uszkodzenie lub utratę nie zdeponowanych w sejfie kosztowności i innych przedmiotów wartościowych.

  9. Zabiegi odnowy biologicznej opłacone w cenie skierowania, bądź w ramach karnetu oraz zabiegi odpłatne niewykorzystane w wyznaczonym terminie przepadają.

  10. Niewykorzystany karnet w całości lub częściowo podczas pobytu w hotelu w określonym terminie przepada. Hotel nie wypłaca również gotówki za nie wykorzystaną kwotę, ani też nie zamienia niewykorzystanej kwoty na inny towar lub inną usługę.

  11. Serwis pokoi oraz wykonywanie  niezbędnych napraw  urządzeń jest przeprowadzany podczas nieobecności Gościa, a w obecności tylko wówczas , gdy Gość wyrazi zgodę lub ma takie życzenie.

  12. Na życzenie Gościa hotel Krynica świadczy nieodpłatnie usługę budzenia o określonej godzinie, wypożyczenia żelazka i deski do prasowania, wypożyczenia kijków Nordic Walking, przechowania bagażu, zamawiania taxi  i udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą.

  13. Hotel świadczy odpłatną usługę pralniczą zgodnie z załączonym cennikiem.

  14. Hotel świadczy odpłatną usługę room-service w cenie 30 zł.

  15. Hotel świadczy odpłatną usługę skanowania i drukowania dokumentów.

  16. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy.

  17. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kotegorią i standardem.

  18. Hotel ma obowiązek zapewnić Gościom:

*warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku

*bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu

*profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie  usług świadczonych w hotelu

 

Postaramy się sprostać wszystkim Państwa potrzebom i oczekiwaniom!

Wszelkie uwagi lub skargi prosimy kierować  do recepcji, tak abyśmy mogli jak najszybciej

zareagować i wyjaśnić bądź  rozwiązać zgłoszony problem.

 

 

 

                                                                                              Dyrekcja hotelu