Rezerwacji możena dokonać mailem - rezerwacja@krynicahotel.pl
lub telefonicznie tel.55 2476200, +48 604 438 245
lub można skorzystać z poniższego formularza rezerwacji
Potwierdzeniem rezerwacji przez gościa jest wpłata zadatku w wysokości minimum 40%
wartości rezerwacji, po uprzednim potwierdzeniu dostępności pokoi przez Hotel Krynica***
Hotel Krynica, 82 – 120 Krynica Morska ul. Orzechowa 4, nr konta bankowego PKO BP o/Tczew 19 1020 1909 0000 3902 0098 5523 . Przelew z zagranicy BPKOPLPW PL 19 1020 1909 0000 3902 0098 5523
WARUNKI REZERWACJI I REZYGNACJI W HOTELU KRYNICA***
Rezerwacji można dokonać telefonicznie: 604 438 245 , 55/247 62 00 lub mailem : rezerwacja@krynicahotel.pl.
Po dokonaniu rezerwacji należy wpłacić w wyznaczonym terminie zadatek w wysokości 40% całej ceny przekazem pocztowym na adres: Hotel Krynica 82 –120 Krynica Morska, ul. Orzechowa 4, bądź dokonać przelewu na konto firmowe w banku PKO BP nr 19 1020 1909 0000 3902 0098 5523. Nr swift BPKOPLPW Pozostałą kwotę należy wpłacić najpóźniej w dniu przyjazdu w recepcji przy meldunku. Wpłacając zadatek prosimy o informację, czy będzi potrzebna faktura oraz podanie dokładnych danych w przypadku konieczności jej wystawienia. Wpływ zadatku na konto a tym samym potwierdzenie dokonanej rezerwacji hotel potwierdzi drogą mailową.
1.Przy rezygnacji na minimum jeden miesiąc przed rozpoczęciem pobytu
zwrot 100% wpłaconego zadatku minus koszty manipulacyjne w wysokości 50 zł;
2.Przy rezygnacji poniżej 1 miesiąca do 2 tygodni przed rozpoczęciem pobytu
zwrot 50% wpłaconego zadatku
3.Przy rezygnacji poniżej 2 tygodni – wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi
4.Przy rezerwacjach dokonanych poniżej 2 tygodni przed przyjazdem wpłacony zadatek nie
podlega zwrotowi
5.W przypadku skrócenia pobytu z przyczyn niezależnych od organizatora wniesiona opłata nie podlega zwrotowi
UWAGA! Brak wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie powoduje anulowanie rezerwacji