WARUNKI REZERWACJI I REZYGNACJI W HOTELU KRYNICA***
Rezerwacji można dokonać telefonicznie:+48 604438245 , 55 2476200 podając jednocześnie adres e-mail, aby hotel mógł przesłać potwierdzenie wraz ze szczegółami dokonanej rezerwacji lub mailem: rezerwacja@krynicahotel.pl
Po dokonaniu rezerwacji należy wpłacić w wyznaczonym terminie zadatek w wysokości 40% całej ceny przekazem pocztowym na adres: HOTEL KRYNICA 82 – 120 Krynica Morska, ul. Orzechowa 4, bądź dokonać przelewu na konto firmowe w banku PKO BP nr 19 1020 1909 0000 3902 0098 5523.
Nr Swift dla przelewów z za granicy BPKOPLPW
Pozostała kwota powinna być wpłacona najpóźniej w dniu przyjazdu.
Wpłacając zadatek prosimy o informację, czy będzie potrzebna faktura oraz podanie dokładnych danych w przypadku konieczności jej wystawienia. Wpływ zadatku na konto a tym samym potwierdzenie dokonanej rezerwacji hotel potwierdzi drogą mailową przy rezygnacji na minimum jeden miesiąc przed rozpoczęciem pobytu – zwrot 100% wpłaconego zadatku minus koszty manipulacyjne w wysokości 100 zł; przy rezygnacji poniżej 1 miesiąca do 3 tygodni przed rozpoczęciem pobytu – zwrot 50% wpłaconego zadatku przy rezygnacji poniżej 3 tygodni – wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku skrócenia pobytu z przyczyn niezależnych od organizatora wniesiona opłata nie podlega zwrotowi. przy rezerwacjach dokonanych poniżej 3 tygodni przed przyjazdem wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi hotel wymaga dokumentu potwierdzającego wiek dziecka (przy korzystaniu ze zniżek i promocji, w których cena uzależniona jest od wieku dziecka).
UWAGA! Brak wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie powoduje anulowanie rezerwacji!
Ekskluzywne apartamenty w Krynicy.
Nowo oddany ekskluzywny obiekt - Apartamenty Krynica